tutup mulut && mari lihat

ketawa sedih bersama. peace

Sunday, May 30, 2010

perkahwinan ♥


Tema entri kali ini disebabkan majlis perkahwinan yang baru saya hadir. iaitu sedara saya. suhaini & fathullah. semoga kalian berdua bahagia hingga ke akhir hayat. amin. alhamdulillah majlis kalian berjalan dgn lancar walaupun hujan jatuh mencurah2 dan alhamdulillah juga meriah majlisnya. dengan tetiba aku turut memikirkan adakah majlis aku nanti lebih meriah atau meriah atau tiada erti kemeriahan lansung. pasti sadis si ibu dan si ayah jika perkahwinan yang diingini tidak seperti yang dijangkakan . inikan lagi pengantinnya. moga tuhan merahmatinya. insyaallah. haish lari topik ni. gaye macam nak kawen dah aku ni. merapu betul. oke sebab kenapa saya bercerita tentang majlis ini adalah kerana nak bagitahu anda semua yg saya jd pengapit di majlis itu. xdisangka betul. macam xsesuai je. tp okela. majlis pun dh selesai. dan bermakna misi saya berjaya. good job cikin. teehee. sedikit kenangan yang hendak dikongsi ;

pertama : pengantin (suhaini && fathullah )



kedua : pengantin serta family tercinta



ketiga : sedare-mare, ramai lagi, tp ni je mampu di snap



keempat : sepupu rapatku, syg mereka bah





No comments:

Post a Comment