tutup mulut && mari lihat

ketawa sedih bersama. peace

Thursday, June 10, 2010

kenapa lelaki suka lisa surihani


lisa cantik. lisa baik. lisa comel. lisa xsexy. semua lisa. err. kenapa diorang semua semua asyik cakap pasal lisa je. cuba cakap shiqen comel. cantik. baik. haha. minah jenin betul saya ni. *mesti lepas ni saya kena hentam dengan jejaka yang begitu obses dengan lisa. tapi xpe. saya oke je. xkesala apepun saya bersyukur menjadi diri saya. sebab xdela hari2 takut dengan fan yang gile babi punya fan sampai rasa xselamat. fuh. nasib baik saya shiqen. oke kenapa lelaki suka lisa surihani. kenapa ?

pertama ; mungkin zaman nama lisa tengah naik kot

kedua ; mungkin sebab dye kapel dengan duda saya kot. En farid kamil. haha

ketiga ; mungkin dye comel. cute. xpalsu

keempat ; mungkin sebab dye bukan saya. ghahaha

kelima ; mugkin sebab sebab sebab dye berlakon dalam cite adamaya. saya tahu ramai kot jejaka layan cerita ni. terbaek woa. dengan sein yang nampak sangat kacak + baik. juga amani sweet..

so, thats my reason my opinion !!
p/s ; jangan cuba gandingkan lisa dengan fasha. langit dengan bumi. paham2kan ~

2 comments: