tutup mulut && mari lihat

ketawa sedih bersama. peace

Thursday, December 2, 2010

Gaduh = Quarrel


Assalamualaikum

Aku tak suka quote Friendship never end, sebab kalau kawan kau tu tikam belakang kau tu ape cite. Tak ke dah END. Tak rase macam nak belasah die lepas dah sumpah seranah die. Okay maaf kalau kau gune quote tu. Tp bagi aku tak payah la nak friend-frienship sgt kan. Yeye aku tau perempuan sememangnye dah di-cop sedimikian. Maksud aku = Mulut kepoh la, suka pecah tembelang la, mengupat, mengata dan bla bla bla. Tp kalau kau dah kata redho die pecahkan tembelang kau apesal nak naik angin pulak. Tak ke rasa macam waddehel pompuan ni cakap cmni, td kata lain skrg cakap lain. Bile tanye ape tak puas hati lg taknak cakap. Skrg bile dah takde depan mata baru nak cakap. Aku yg rasa okay nak berbaik-baik dengan si engkau jadi macam perlu ke nak baik balik. Ye aku rasa kau marah aku tp jgn salahkan org lain pulak. Tak sedap la cmni kan. Kang tak pasal-pasal kite semua dah tak sebulu. Well aku suka bulu. Mencantikkan aku ape. Hei ape kau mengarut ni minah. Ok-ok berbalik pada quote tu. Jangan nak percaya sangat la eh. Macam-macam boleh jadi dalam kawankapal = friendship korang tu.

P/s - Aku syg gile kat kau tp kite dah gaduh. So taktau la rapat cm dulu cmne kan.

No comments:

Post a Comment